Breadcrumb

Breadcrumb

Eduki publikatzailea

null 20. HERRITARRENTZAKO ARRETA

20. HERRITARRENTZAKO ARRETA

Hiru azpiproiektutan banatzen da proiektua. Horietako bakoitza administrazioaren kudeaketa integraturako zubi bat da.

Aurretiko hitzordua. Proiektu honen bidez, eremu judizialean herritarrentzako eta profesionalentzako arreta-kanal berri bat prestatu nahi da, arreta ordenatua eskainiko duena eta inguru digitalean oinarritutako beste arreta-kanal batzuekin integratuko dena.

Hala, organo judizialak, erregistro zibilak, lurralde-gerentziak eta biktimei laguntzeko bulegoak webgune korporatiboen bidez sartu ahal izango dira, aldez aurretik hitzordua eskatzeko sistema baten bidez. Sistema hori herritarren/profesionalen izapideetan oinarrituko da, eta arreta hori lortzeko egoitzen bidez. Hala, administratuak aukera izango du ondoen datorkien eguna eta txanda aukeratzeko.

Herritarrekin elkarreragiteko erabiltzen den sistemaren osagarria da. Beraz, egoitza bakoitzeko arduradunek berek hitzorduak eman ditzakete beren arretaren berezitasunengatik eskaerak beste bide batzuetatik jasotzen dituzten kasuetarako.

Aurretiko hitzordua beste proiektu batzuekin lotzen da, adibidez, ingurune digitalarekin eta telelanarekin. Oro har, bideokonferentzia bidezko arreta-zerbitzuko lurraldez kanpoko mahai birtualak ezartzeko aukera ematen dute. Horregatik, Justizia Administrazioaren arreta tradizionalean erabiltzaileak duen esperientziaren paradigma berri bat sustatzen da.

Herritar batek hitzordua eska dezake, eta sistemak automatikoki detektatuko du cl@ve sisteman alta emanda dagoen. Bere izapidearekin hitzordua bideokonferentzia bidez lortzeko aukera emango dio, eta horrek bidaia aurrezten lagunduko dio. Bideokonferentzia horrek ingurune digitaleko sistemak erabiliko ditu bere identitatea segurtasun juridikoarekin egiaztatzeko. Bigarren fasean, bideokonferentzia bidez ere sinatu ahal izango da. Eta arreta hori administrazio-eraikinaren egoitza fisikotik eman ahal izango da, edo bideokonferentzia-sistema telelanarekin bateratuta, eraikin horretan fisikoki egon behar ez duen funtzionario batek artatu ahal izango du herritarra.

Herritarren karpeta. Herritarren Karpeta Judiziala izango da herritarrek Justizia Administrazioarekin harremanak izatea erraztuko duen eremu pribatua, eta, besteak beste, honako hauei buruzko informazioa eskainiko dio: espedienteen egoera, egiteke dauden jakinarazpenetarako sarbidea eta horietan agertzea, haien ahalduntzeak kudeatzea edo Justizia Administrazioaren esku dauden datuak kontsultatzea.

Karpeta horrek Estatuko Administrazio Orokorreko Herritarren Karpetarekin elkarreragingarria den zubia izango du, herritarrek eta eragileek erraz eskuratu ahal izan ditzaten haien kudeaketen erregistro, ziurtagiri, datu eta egoerak.

Jakinarazpen elektronikoa. Ekimen horri esker, Zerga Agentziako (AEAT) Inprimatze eta Gutun-azaletan sartzeko Zentroaren (CIE) bidez esku-hartzaileei posta ziurtatuaren bidez bidalitako jakinarazpenak modu elektronikoan eskura daitezke Herritarren Karpetan.

Sistemak funtzionalitate hauek izango ditu:

  • Jakinarazpena eskura izatea Herritarren Karpetan, Notific@ sistemarekin integratzeari esker. Halaber, postaz ere iritsi ahal izango da esku-hartzailearen etxera.
  • Jakinarazpen elektronikoaren hartu izanaren adierazpenen kudeaketa. 
  • Kudeaketa prozesaleko sistemarekin integratzea.

Sistemak ekarriko dituen abantailak papera eta denbora aurreztea dira, jakinarazpenak Organo judizialetan inprimatzea saihestuz.

Itzuli zerrendara